menu

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

 ΠροσοχήΔιαβάστε στο τέλος αυτού του άρθρου την ανακοίνωση, σχετικά με τις νέες εξελίξεις - και την εκ νέου "Διαγραφή" της δημοσίευσής μου για τα play offs  από το προφίλ μου - στο facebook, αλλά και τη νέα ανακοίνωση - επιστολή μου , της 15.6.2016, προς τους αναγνώστες και τους υπεύθυνους του facebook!       
           
       61.Αθλητισμός - ποδόσφαιρο:

      Καταργήστε τη...φάρσα των play offs στη Super League!


   Εδώ και εννιά χρόνια, καθιερώθηκε στο ελληνικό ποδόσφαιρο ο θεσμός των play offs, ένα μίνι πρωτάθλημα, δηλαδή, μεταξύ των τεσσάρων ομάδων της Super League, οι οποίες τερματίζουν αμέσως μετά τον πρωταθλητή στο βαθμολογικό πίνακα του κανονικού πρωταθλήματος. Εννοείται ότι ο θεσμός αυτός, προκειμένου να καθιερωθεί, το 2007, από την Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (ΕΠΟ), είχε το δικό του σκεπτικό. Ποιο ήταν αυτό; Ας το δούμε:

   Υποθέτω ότι οι κύριοι της ΕΠΟ θέλησαν να δώσουν κάποια κίνητρα στις ομάδες, που συμμετέχουν στο κανονικό πρωτάθλημα της Super League, ώστε όλες να προσπαθούν να πλασαριστούν μέσα στην πρώτη πεντάδα, με στόχο, αν όχι να κατακτήσουν το πρωτάθλημα, τουλάχιστον να τους δοθεί η δυνατότητα να καταλάβουν τη δεύτερη προνομιούχο θέση που οδηγεί, με προκριματικούς αγώνες, στο πρωτάθλημα του Τσάμπιονς Λιγκ, μεταξύ των καλύτερων ευρωπαϊκών ομάδων. Υποθέτω - κατά συνέπεια - ότι το σκεπτικό αυτό είχε ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας - αλλά και της ανταγωνιστικότητας - του ελληνικού ποδοσφαίρου, στην ανώτερη αυτή κατηγορία της Super League. Οι υπόλοιπες τρεις θέσεις, βέβαια, των play offs - που οδηγούν στη συμμετοχή στον άλλο ευρωπαϊκό θεσμό, του Europaleague - καταλαμβάνονται από τις άλλες τρεις ομάδες, χωρίς καμία ιδιαίτερη αξία ως προς τη σειρά προτεραιότητας.
 Και ερωτώ, κύριοι της ΕΠΟ: Είδατε εσείς κάποια βελτίωση της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού ποδοσφαίρου, όλα αυτά τα χρόνια που διεξάγονται τα play offs; Είδατε κάποια βελτίωση, ας πούμε, στο ελληνικό πρωτάθλημα της Super League, στο Τσάμπιονς Λιγκ, στο Europaleague ή στην Εθνική μας ομάδα; Αν πάρετε ως παράδειγμα  κάποιας βελτίωσης, όλα αυτά τα χρόνια, την ομάδα του Ολυμπιακού, αυτό δεν είναι παρά εξαίρεση του κανόνα και όχι ο ίδιος ο κανόνας στο ελληνικό ποδόσφαιρο!Το αντίθετο,ακριβώς,συνέβη σ'αυτό το διάστημα για το ελληνικό ποδόσφαιρο - πόσω μάλλον για την Εθνική μας ομάδα τα τελευταία, κυρίως, χρόνια: Κάθετη πτώση και της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητάς του!
    Αλλά, ας έρθουμε, τώρα, να δούμε, για λίγο,  το πλαίσιο διεξαγωγής των αγώνων των play offs - και το ψυχολογικό υπόβαθρό τους:
     Οι έξι αγώνες των play offs διεξάγονται το Μάιο μήνα, αλλά όχι πέραν της 31ης Μαϊου. Γι'αυτό, άλλωστε, αύριο Τρίτη - 31 του μηνός - οι ομάδες του ΠΑΟΚ και του Παναθηναϊκού είναι υποχρεωμένες να δώσουν τον μεταξύ τους αγώνα μέσα σε δύο μόλις μέρες από τον προηγούμενο, που είχε γίνει στις 29 Μαϊου! Ούτε αγώνες βόλλεϋ να ήταν! Στριμώχτηκαν τα πράγματα, θα μου πείτε, λόγω των γνωστών αναβολών του τελικού του Κυπέλλου.Οκέι,δεκτή η πιθανή ένστασή σας, αλλού, ωστόσο, είναι το πρόβλημα. Μπορείτε να φανταστείτε την ψυχολογία αυτών των παικτών, που οι ομάδες τους συμμετέχουν στα play offs; Κατ'αρχάς, μπαίνουν σ'αυτό το μίνι πρωτάθλημα με την ψυχολογία του αποτυχημένου, πίσω από τον πρωταθλητή - ο οποίος, άλλωστε, την τελευταία εικοσαετία όλοι μας ξέρουμε ποιος είναι.Το χειρότερο, όμως, είναι άλλο: Με τι ψυχολογία να αγωνιστούν αυτοί οι παίκτες, όταν σκέφτονται ότι σε δεκαπέντε περίπου μέρες είναι υποχρεωμένοι να ξαναρχίσουν τις προπονήσεις με τις ομάδες τους, προκειμένου αυτές να προετοιμαστούν για τους προκριματικούς αγώνες των ευρωπαϊκών τους υποχρεώσεων, αγώνες που ξεκινάνε ακόμα και στις αρχές του Ιουλίου; Και οι διακοπές τους; Δεν έχουν το δικαίωμα αυτοί οι σκληρά εργαζόμενοι παίκτες - μιας και γνωρίζουμε ότι το ποδόσφαιρο είναι ένα από τα πιο επίπονα αθλήματα - να ξεκουραστούν, όπως όλοι μας; Ολιγοήμερες οι διακοπές τους, οπότε κουρασμένοι μπαίνουν στις ευρωπαϊκές τους υποχρεώσεις, κουρασμένοι και στο ελληνικό πρωτάθλημα. Οι μόνοι, βέβαια, παίκτες που ξεκουράζονται είναι αυτοί του πρωταθλητή - αν και φέτος θα ξεκινήσουν και αυτοί κάπως νωρίτερα τις υποχρεώσεις τους, λόγω της χαμηλότερης πλέον βαθμολογίας της Ελλάδας έναντι άλλων χωρών που πήραν τις 12 πρώτες προνομιούχες θέσεις στη σχετική λίστα της ΟΥΕΦΑ, οι οποίες θέσεις τους εξασφαλίζουν, χωρίς προκριματικούς αγώνες, τη συμμετοχή τους στην κλήρωση των ομίλων του Τσάμπιονς Λιγκ. Κι αυτό το τελευταίο, συνέπεια της έλλειψης της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού ποδοσφαίρου δεν είναι;
    Τι απομένει, λοιπόν, κύριοι της ΕΠΟ, να κάνετε; Πολύ απλό: Καταργήστε αυτή ...τη φάρσα των play offs στη Super League! Έτσι, εκτός από τον πρωταθλητή και την κυπελλούχο ομάδα, οι άλλες δύο θέσεις για τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις θα καταλαμβάνονται από τις αμέσως επόμενες ομάδες του βαθμολογικού πίνακα του ενός - και μοναδικού πλέον - πρωταθλήματος! Τότε , μάλιστα, πιστεύω ότι ο ανταγωνισμός των ομάδων θα είναι πολύ πιο απαιτητικός από ό,τι με το  θεσμό των play offs! Καταργήστε αυτό το θεσμό, αν θέλετε, και για έναν ακόμα λόγο - όπως ακούω να λέγεται και μεταξύ των ποδοσφαιρόφιλων κύκλων: Γιατί το σκεπτικό σας για τα play offs, δεν θεωρείται πλέον αξιόπιστο - κάτι που και η ίδια η πραγματικότητα στο ελληνικό ποδόσφαιρο το υποδηλώνει!
    Τέλος, κύριοι - μιας και μιλάμε για την ανάγκη αναβάθμισης του ελληνικού ποδοσφαίρου - επιτρέψτε μου, σύντομα, δύο ακόμα προτάσεις του "Φηγουσιώτη":
1.Ξανακοιτάξτε με προσοχή τον παράγοντα "ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ" στη χώρα μας, ώστε οι αγώνες ποδοσφαίρου να διεξάγονται πραγματικά με όρους fair play και αυστηρή τήρηση των κανονισμών! Είναι πάρα πολύ εύκολο,ξέρετε - και το ξέρετε καλύτερα από μένα - να αλλοιωθεί ένα αποτέλεσμα στους ποδοσφαιρικούς αγώνες, με μία πολύ απλή κίνηση ή ακινησία ενός επόπτη. Μία σημαία που σηκώθηκε, ενώ δεν έπρεπε, ή μία σημαία που δεν σηκώθηκε, ενώ έπρεπε, και, να, η αλλοίωση του αποτελέσματος! Εδώ θα πρέπει, νομίζω, να λαμβάνεται σοβαρά υπόψη και ο παράγοντας "εκ προθέσεως" σε μία διαιτησία, η οποία - σημειωτέον - πρέπει να θεωρείται ότι αποτελείται από τρία άτομα και όχι από έναν! Η φράση, επομένως, που ακούγεται συχνά από κάποιους, ότι "Η διαιτησία ήταν καλή,ο επόπτης έφταιξε!", δεν πρέπει να ισχύει. Οι επόπτες μπορούν πολύ πιο εύκολα - και πιο καθοριστικά - κι από τον ίδιο το διαιτητή να επηρεάσουν τη ροή και την έκβαση ενός ποδοσφαιρικού αγώνα! 
2.Καθιερώστε να αγωνίζονται υποχρεωτικά οι ποδοσφαιρικές ομάδες - όλων των κατηγοριών - τουλάχιστον με πέντε (5) Έλληνες παίκτες σε κάθε αγώνα! Αν θέλετε,θεσπίστε ακόμα και κίνητρα για τις ομάδες που θα χρησιμοποιούν περισσότερους από πέντε Έλληνες παίκτες σε κάθε αγώνα!Είναι αδιανόητο σε ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου να αγωνίζονται ομάδες με 10 και 11 ξένους παίκτες! Οι λόγοι, παρακαλώ, ας μην εκληφθούν ως ρατσιστικοί. Δεν είναι αυτές οι προθέσεις μου. Έχουμε πολύ καλούς Έλληνες παίκτες. Αρκεί να τους δώσουμε την ευκαιρία να αγωνίζονται. Άλλωστε, μόνο έτσι μπορούμε να ελπίζουμε και σε αξιόμαχη στελέχωση της Εθνικής μας ομάδας! Αυτό το αξιόμαχο - δεν θα πρέπει να ξεχνάμε - εξαρτάται κυρίως από τους παίκτες που αγωνίζονται στο ελληνικό πρωτάθλημα. Πέραν αυτού, δίνοντας δουλειά σε Έλληνες παίκτες, μειώνουμε κατά τι την ανεργία, αλλά, ταυτόχρονα, δίνουμε κίνητρα και σε περισσότερα ταλέντα να ασχοληθούν με το ποδόσφαιρο στη χώρα μας!

6 Ιουνίου 2016            Aνακοίνωση!
   Για την ενημέρωση των φίλων μου - και μη - στο facebook και των αναγνωστών του "Φηγουσιώτη", βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να τους ανακοινώσω τα εξής:

1. Το παραπάνω άρθρο μου - για τα play offs αλλά και για άλλες αναγκαίες κινήσεις που θα πρέπει άμεσα να γίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο - αναρτήθηκε στο προφίλ μου (στο facebook) για πρώτη φορά αργά το βράδυ της 30. 5. 2016.Το είχα στείλει, μάλιστα, με ετικέτες και σε αρκετούς φίλους μου (κυρίως άνδρες). Μέχρι το απόγευμα της Πέμπτης, 2 Ιουνίου (περί ώρα 5. 40'), το άρθρο μου ήταν κανονικά αναρτημένο στο προφίλ μου, άρα και στο προφίλ των φίλων μου. Λόγω απασχολήσεων, στο facebook ξαναμπήκα τη μεθεπομένη, Σάββατο, 4 Ιουνίου - κατά το μεσημέρι - και τότε είδα να λείπει το άρθρο από το προφίλ μου! Η έκπληξή μου, φυσικά, ήταν μεγάλη - όπως και πολλών άλλων φίλων μου και γνωστών που το ανακοίνωσα, σχεδόν αμέσως! Το πρώτο, που μου είπαν όλοι τους, ήταν το εξής: "Μάλλον με κάποια λάθος κίνηση του δείκτη θα το αφαίρεσες μόνος σου"! Πάσχιζα να τους πείσω ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει, γιατί στη "Διαγραφή" ενός συνδέσμου δεν αρκεί μία μόνο λάθος κίνηση αλλά δύο!Η δεύτερη, μάλιστα, λάθος κίνηση (κλικ) είναι πολύ πιο σύνθετη, γιατί πρέπει να βγει η σχετική καρτελίτσα και να πατήσει κανείς μία από τις οχτώ επιλογές! Άρα, αυτό μόνο εσκεμμένα θα μπορούσε να γίνει - κάτι, φυσικά, που δεν έγινε ποτέ από μένα!" Τότε, μου λένε, από ποιον έγινε"; "Πού να ξέρω εγώ, τους λέω, αν δεν ξέρετε εσείς σαν πιο παλιοί στο facebook; Εγώ, ούτε καν τρεις μήνες δεν έχω στο facebook και θέλετε να ξέρω περισσότερα από σας"; Εγώ, βέβαια, κάτι γνώριζα - όπως έχω γράψει και σε προηγούμενα άρθρα μου - αλλά ποτέ μου δεν περίμενα κάτι τέτοιο: Να αφαιρεθεί, δηλαδή, ο σύνδεσμος που είχα αναρτήσει στο προφίλ μου! "Αδιανόητο!" είπα, μόλις το διεπίστωσα. Για όσους δεν το γνωρίζουν - και οι πιο έμπειροι στο facebook θα το γνωρίζουν - όταν ένας σύνδεσμος διαγράφεται από το προφίλ κάποιου, ταυτόχρονα διαγράφεται και από το προφίλ εκείνων - των φίλων - που εστάλη με ετικέτα! Τελικά, όσα είχα πει στους φίλους μου - όπως ανέφερα πιο πάνω  - επιβεβαιώθηκαν και οι όποιες αμφιβολίες τους αμέσως  διαλύθηκαν! Δέστε, όμως, τι έγινε!

2. Χθες, στις 5 Ιουνίου- Κυριακή μεσημέρι - ανάρτησα ξανά το άρθρο μου στο facebook. Σήμερα το πρωί, Δευτέρα, 6 Ιουνίου, που ξαναμπήκα στο facebook, o σύνδεσμος είχε εξαφανιστεί και πάλι από το προφίλ μου! Πάλι λάθος; Κανένα λάθος, φίλοι μου! Αυτή τη φορά, μάλιστα, όταν έκανα τη δεύτερη ανάρτηση, δεν την έκανα μόνος μου: Ήταν μαζί μου και δεύτερο άτομο, μάλιστα πολύ πιο έμπειρο - και πιο ειδικευμένο - από μένα στη χρήση του υπολογιστή! Προφανώς, σε κάποιους "δεν άρεσε" το περιεχόμενο του άρθρου μου - ή δεν συνέφερε η κοινοποίησή του, το ίδιο κάνει - και ως εξειδικευμένοι εκείνοι σε παρόμοιες απάτες, ή κάποιοι γνωστοί τους, το αφαίρεσαν από το facebook, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης που έχει ασφαλώς πολύ μεγάλη απήχηση στο κοινό - και όχι μόνο της χώρας μας! Φυσικά, θα αναρτήσω ξανά το άρθρο μου στο facebook - και όσες φορές, εννοείται, θα χρειαστεί! Θα γίνονται, όμως, κι εδώ αμέσως ανακοινώσεις, αγαπητοί φίλοι, αν - αν λέω,έτσι; - ξανασυμβούν τα ίδια! Έπεται η συνέχεια, φίλοι μου, και η ζωή συνεχίζεται και, μάλιστα, πολύ πιο....ευχάριστη(!), με όσα βλέπουμε να συμβαίνουν γύρω μας! Επιτρέψτε μου και κάτι τελευταίο: Κάποια φορά, είχα σκεφθεί να γράψω ένα άρθρο, σχετικά με το ρόλο των "χρήσιμων" ανόητων - ή των αλαζόνων εξυπνάκηδων της τεχνολογίας - στη διαμόρφωση του σύγχρονου πολιτισμού μας, όπως καθημερινά τον βιώνουμε όλοι μας - και ίσως κάποιοι από μας πολύ πιο έντονα από τους άλλους! Το χειρότερο από όλα ξέρετε ποιο είναι, αγαπητοί φίλοι; Το χειρότερο δεν είναι να έχουν διαβρωθεί τα άτομα-"χρήσιμοι"ανόητοι, που υπηρετούν τους κύκλους της απάτης, αλλά να έχουν διαβρωθεί οι ίδιοι οι θεσμοί σε μία κοινωνία! Με το γνωστό τρόπο, φυσικά: της παραπλάνησης ή της εξαγοράς! Πάντως, στις δημοσιεύσεις του "Φηγουσιώτη", φίλοι μου, θα βρείτε αρκετές επί του θέματος αναφορές!

15 Ιουνίου 2016Ακόμα και τώρα, που γράφονται αυτές οι γραμμές, δεν έχει καταλαγιάσει ο θόρυβος που προκάλεσε το κατέβασμα από το προφίλ μου, στο facebook, του παραπάνω άρθρου μου, για τα play offs στη Super League, δύο μάλιστα φορές, μεταξύ της 2 και 5 Ιουνίου! Επειδή, πιθανότατα, κάποιοι από τους αναγνώστες του "Φηγουσιώτη" αλλά και τους φίλους στο facebook να μη γνωρίζουν για ποιο λόγο έγινε αυτό, γι'αυτό και επανέρχομαι σήμερα στο ίδιο θέμα και τους γνωστοποιώ τα εξής - τα οποία τρόπον τινά αποτελούν και μία επίσημη επιστολή προς τους υπεύθυνους του facebook: 
    Από τις πληροφορίες που ήρθαν στη κατοχή μου, δ ύ ο  ε ί ν α ι  ο ι  ε κ δ ο χ έ ς  που μπορεί να συμβεί το παραπάνω γεγονός:

1. Η πρώτη εκδοχή - μας λένε - έχει να κάνει με τους λόγους αποφυγής χρήσης του facebook από κακοήθεις διαφημίσεις  και τούτο συμβαίνει αυτομάτως όταν τύχει να γίνονται συνεχόμενες παραπομπές συνδέσμων από τον ίδιο ιστότοπο!
2. Η δεύτερη εκδοχή έχει να κάνει με r e p o r t s (= αναφορές) κάποιων προσώπων - όχι αναγκαστικά από τους προσωπικούς μου φίλους στο facebook - τα οποία πρόσωπα ζητούν με τις αναφορές τους, λόγω "ενόχλησής" τους από το περιεχόμενο του άρθρου, το κατέβασμα του συνδέσμου από το προφίλ του αναρτήσαντος!

   Σε ό,τι αφορά την πρώτη εκδοχή, υπήρχαν, όντως, συνεχόμενες αναρτήσεις από τον ίδιο ιστότοπο του "Φηγουσιώτη", αλλά η εκδοχή αυτή σαφώς και δεν ισχύει στην περίπτωσή μας, καθώς τότε θα έπρεπε  η διαγραφή του άρθρου μου να είχε γίνει αυτομάτως από την πρώτη στιγμή της ανάρτησής του στο προφίλ μου, το βράδυ της 30 Μαϊου 2016. Ως γνωστό, το άρθρο μου ήταν αναρτημένο στο προφίλ μου - όπως αναφέρω και στην παραπάνω ανακοίνωσή μου - τουλάχιστον μέχρι τις 2 Ιουνίου 2016, αν όχι και περισσότερο! Άρα, η εκδοχή που απομένει να δούμε είναι μόνο η δεύτερη - αυτή των αναφορών. Για κάτι άλλο δεν γνωρίζω. Από ποιους και γιατί υποβλήθηκαν reports εναντίον της ανάρτησης του συγκεκριμένου άρθρου μου; Τους "ενόχλησε" τι; Το περιεχόμενο - και οι προτάσεις που γίνονται προς τους υπεύθυνους της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (ΕΠΟ) - ή ο τρόπος που αυτές διατυπώνονται; Γιατί ενδεχομένως να μην ενοχλεί κάποιους το ένα και να ενοχλεί το άλλο! Ε, λοιπόν, το άρθρο μου, αγαπητοί φίλοι, είναι μπροστά σας και μπορείτε να το ξαναδιαβάσετε. Να το κάνετε φύλλο και φτερό, όπως λέμε! Αν και τώρα εσείς βρείτε κάποιο ψεγάδι σ'αυτό το άρθρο, που να είναι ύποπτο ενόχλησης, εγώ θα το αποδεχτώ αμέσως, ότι σωστά έγινε η διαγραφή του! Εκτός και αν μας πει κάποιος ότι το νόημα της ενόχλησης εδώ έχει άλλη διάσταση, την οποία πολύ θα θέλαμε να την ακούσουμε - και να έχουν δίκαιο οι άνθρωποι! Προσβάλλει κάποιον ή κάποιους ο τρόπος διατύπωσης των απόψεών μου στο άρθρο μου; Αν, ναι, πώς και σε ποιο σημείο; Ή μήπως προσβάλλουν οι τρεις προτάσεις μου προς την ΕΠΟ, προτάσεις που θα έπρεπε να θεωρηθούν από τις πλέον καίριας σημασίας κινήσεις, για την άμεση βελτίωση της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας του ποδοσφαίρου στη χώρα μας; Οι προτάσεις μου είναι πολύ καλά μελετημένες και αξιολογημένες! Από όσους μου είπαν ότι το διάβασαν, κανείς δεν βρήκε κάτι το μεμπτό! Αντιθέτως, μάλιστα, όλοι ανεξαιρέτως είχαν την ίδια άποψη: "Το άρθρο σας είναι από τα πιο τεκμηριωμένα, συγκροτημένα και αξιόπιστα - αλλά και με άψογη διατύπωση - που γράφτηκαν για το θέμα αυτό μέχρι σήμερα"! Και αυτό, το λένε οι αναγνώστες και όχι εγώ - να εξηγούμαστε! Αν κάποιος έχει άλλη άποψη, θα παρακαλούσα να μας τη στείλει, μέσω της φόρμας επικοινωνίας ή στο e-mail μου: giwrgospattas@gmail.com. Τεκμηριωμένη,ωστόσο!
   Αλλά, ας έρθουμε, τώρα, σ'αυτό που είπα πιο πάνω: Μήπως το νόημα της ενόχλησης εδώ έχει άλλη διάσταση; Ποια μπορεί να είναι αυτή; Μήπως, δηλαδή, ενοχλεί κάποιους, όχι το ίδιο το περιεχόμενο αυτό καθ'αυτό ή ο τρόπος διατύπωσης του περιεχομένου του άρθρου, αλλά το αν αυτές οι προτάσεις γίνουν αποδεκτές από την ΕΠΟ; Μήπως, επομένως, ενοχλεί κάποιους το να γίνουν οι απαραίτητες τομές σήμερα στο ποδόσφαιρο της χώρας μας; Ποιοι μπορεί να είναι, άραγε, αυτοί που δεν θέλουν να γίνει καμία αλλαγή σήμερα στο ποδόσφαιρό μας; Ασφαλώς αυτοί που ωφελούνται από τη σημερινή κατάντια του ελληνικού ποδοσφαίρου! Ευχαριστώ πολύ! Διατηρώ πάντα το δικαίωμα, κύριοι, να θέλω να γνωρίζω τους πραγματικούς λόγους της διπλής αυτής διαγραφής του συγκεκριμένου άρθρου μου από το προφίλ μου, στο facebook, και αν είναι δυνατόν και ποιοι ήταν εκείνοι που με το report τους ζήτησαν το κατέβασμα του συνδέσμου από το προφίλ μου! Ας μην υποτιμούμε, κύριοι, επίσης, και το γεγονός ότι, αν με τόση ευκολία διαγράφεται ένας σύνδεσμος από το προφίλ κάποιου, τότε γιατί να μην υποβάλλει report και οποιοσδήποτε κακόβουλος ή επιτήδειος - χωρίς κανένα σοβαρό λόγο ή βάσιμη κατηγορία - προκειμένου να πετύχει τη διαγραφή του συγκεκριμένου συνδέσμου; Πόσω μάλλον όταν πρόκειται για ένα τόσο σημαντικό άρθρο, όπως αυτό του "Φηγουσιώτη"! Μήπως, εννοώ, θα'πρεπε, ίσως, να υπάρχει μία επιτροπή που θα επιλαμβάνεται της ορθότητας και της αξιοπιστίας των reports, προτού αποφασιστεί οποιαδήποτε διαγραφή ενός συνδέσμου από οποιοδήποτε προφίλ; Ειλικρινά, κύριοι, δεν θα είχα καν καταδεχτεί να ασχοληθώ με τα του ποδοσφαίρου στη χώρα μας σήμερα, αν δεν ήμουν απολύτως πεπεισμένος ότι το δημοφιλέστερο αυτό άθλημα στη χώρα μας - και όχι μόνο - επηρεάζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την ψυχολογία, επομένως, και τη συμπεριφορά των ανθρώπων - και κυρίως των παιδιών - στη σημερινή μας κοινωνία!   
                                                        Με εκτίμηση
                                                      Πάττας Γεώργιος
     






  
      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράψετε το σχόλιό σας...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *