menu

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

 20.  Προσωπικά θέματα 1: Μία κυρία. . . Τέτα-νος σε υποκατάστημα της Wind!

     Στις 30 Σεπτεμβρίου 2014,μου συνέβη κάτι που ποτέ δεν θα μπορούσα να το είχα φανταστεί!
Δεν ήταν πολλά τα λεφτά,δεν τίθεται το θέμα έτσι-10€ ήταν. Ήταν όμως αρκετά για να βγάλω
κάποια συμπεράσματα για το πώς σκέφτεται ο άνθρωπος στην εποχή μας-και όχι μόνο αυτό βέβαια.
Κανείς,θα μου πείτε,δεν βρίσκει στο δρόμο 10€,αλλά εκείνο που κυρίως έχει σημασία εδώ είναι το
κυνικά ανέντιμο και απαράδεκτο της πράξης!
    Εξαρχής,θα πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι το ζήτημα που προέκυψε-όπως θα δούμε πιο κάτω-δεν έχει
σχέση με τη Wind ως εταιρεία,από την οποία προσωπικά αυτή τη στιγμή,ως πελάτης της,είμαι πολύ
ευχαριστημένος.Το αν,βέβαια,στο μέλλον προκύψει κάτι άλλο,αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω.Για το
σήμερα μιλώ ότι είμαι απολύτως ευχαριστημένος από το προϊόν που μου προσφέρει-και το αγοράζω-
ως εταιρεία κινητής τηλεφωνίας.Ασυζητητί,λοιπόν,το θέμα,που έχουμε μπροστά μας,δεν αφορά άμε
σα τη Wind.Ίσως κατά κάποιον τρόπο μόνο έμμεσα.
    Είναι αλήθεια ότι δεν είχα ποτέ σύνδεση-ή πακέτο προγράμματος-με τη Wind.Εδώ και τρία περί
που χρόνια,ωστόσο,έχω δύο καρτοκινητά της,των οποίων το χρόνο ομιλίας ανανεώνω με 10€ κάθε
μήνα-το ένα ίσως λίγο νωρίτερα του μηνός.Τελευταία,μάλιστα,για ένα από τα καρτοκινητά μου έχω επεκτείνει στο εξάμηνο τις μηνιαίες ανανεώσεις του,οπότε με bonus ο χρόνος ομιλίας  διπλασιάζεται.
Ας δούμε,όμως,ποιο είναι το θέμα μας και πώς αυτό προέκυψε-ως κεραυνός εν αιθρία,θα έλεγα.
    Στις 1.9.2014,πέρασα από το επί της οδού Ιάσονος υποκατάστημα της Wind,στο Βόλο,για να συζη
τήσω αν υπάρχει κάποιο συμφέρον πρόγραμμα για να μιλώ με το γιο μου στη Γερμανία.Πράγματι,α γόρασα ένα μικρό πακέτο,πλήρωσα 8 ευρώ,πήρα απόδειξη κι έφυγα.Επειδή,όμως,τις επόμενες μέ
ρες επρόκειτο να ανέβω στη γενέτειρα,όπου είχα προγραμματίσει να παραμείνω για ένα αρκετά μεγάλο διάστημα-για κάποιες επείγουσες εργασίες-και όπου θα μου ήταν δύσκολο να διανύω κάπου 100 χλμ.(με την επιστροφή)για να βρω κατάστημα της Wind,σκέφτηκα το εξής:Καθώς μετά από δύο μέρες -στις 3 του μηνός-περνούσα έξω από το παραπάνω υποκατάστημα,μπήκα μέσα και ρώτησα τη μία από τις δύο υπαλλήλους αν θα μπορούσε στο τέλος του μηνός να μου ανανεώσει το χρόνο ομιλίας του ενός από τα καρτοκινητά μου-όταν θα της τηλεφωνούσα-αφήνοντάς την 10€.Να σημειώσω εδώ ότι αν έκανα εγώ εκείνη τη στιγμή την ανανέωση,θα έχανα το υπόλοιπο χρόνου ομιλίας,χρόνο που ήταν ακόμα αρκετός και τον οποίο  είχα ανανεώσει πριν από λίγες μόνο μέρες.
-Bεβαίως,μου λέει.Δώστε μου τα 10€ και στο τέλος του μηνός-ή πότε εσείς θέλετε-τηλεφωνήστε με
να σας ανανεώσω το χρόνο ομιλίας του κινητού σας!
-Οκέι!Πάρτε τα 10€ και θα σας τηλεφωνήσω στο τέλος του μηνός.Την απόδειξη της ανανέωσης του χρόνου ομιλίας μου θα μου τη δώσετε όταν θα επιστρέψω στο Βόλο.
     Δέχτηκε,λοιπόν,η κυρία την πρότασή μου και κάναμε μία προφορική συμφωνία.Πήρε αμέσως ένα
χαρτί,σημείωσε τα στοιχεία μου-όνομα,διεύθυνση,αριθμό τηλεφώνου-και το χαρτί το κράτησε η ίδια.
Δεν έδωσε δηλαδή και σε μένα κάποιο αντίγραφο!Δεν το θεώρησα κι εγώ αναγκαίο-μιας και συχνά πήγαινα στο υποκατάστημα αυτό για τις ανανεώσεις του χρόνου ομιλίας στα καρτοκινητά μου.Μπο
ρεί,επίσης,να μην γνώριζα το όνομα αυτής της υπαλλήλου,αλλά την είδα πάμπολλες φορές-όπως και
εκείνη εμένα-μέσα στο υποκατάστημα της Wind.Φεύγοντας από το υποκατάστημα,όμως,τη ρώτησα:
-Ποια κυρία να ζητήσω στο τηλέφωνο;
-Την κυρία Τέτα,μου απαντά.
       Αμέσως,μπροστά στην κυρία,σημείωσα το όνομά της-και το τηλέφωνο του υποκαταστήματος-πά
νω στην απόδειξη που μου είχε δώσει πριν από δύο μέρες (για το νέο πακέτο που αγόρασα).Στις 30  Σεπτεμβρίου,τηλεφώνησα στο εν λόγω υποκατάστημα της Wind,για να υπενθυμίσω στην κυρία
Τέτα όσα είχαμε συμφωνήσει-την ανανέωση δηλαδή του χρόνου ομιλίας του ενός καρτοκινητού μου.
Στο τηλέφωνο βγήκε η άλλη κοπέλα,η ίδια έλειπε εκείνη τη στιγμή.
-Πείτε σε μένα τι θέλετε.Μπορώ να σας εξυπηρετήσω εγώ,μου λέει η άλλη υπάλληλος.
-Δεν μπορείτε εσείς,πρέπει να μιλήσω με την ίδια την κυρία Τέτα,της απαντώ.
       Της εξήγησα,ωστόσο,για τη συμφωνία που είχαμε κάνει και για το δεκάρικο που της έδωσα.
-Αν είναι έτσι,μου λέει,πάρτε κάποια άλλη φορά για να μιλήσετε με την ίδια.
       Τηλεφώνησα ξανά την επομένη,1 Οκτωβρίου,το μεσημέρι.Μίλησα πλέον με την ίδια την κυρία
Τέτα.
-Όχι,δεν μου δώσατε εμένα δεκάρικο!Μόνο οχτώ ευρώ μου δώσατε,για το πακέτο που αγοράσατε
για τη Γερμανία,την ακούω να μου λέει!Άναυδος εγώ! Θυμήθηκε το πακέτο των 8€, αλλά ξέχασε τα 10€ που της έδωσα για να περάσει μονάδες στο κινητό μου!
-Μα,κυρία μου,τι είναι αυτά που λέτε;Είναι δυνατόν να αρνείστε ότι σας έδωσα το δεκάρικο;Έχετε
ανάγκη από ένα δεκάρικο. . . ;Να σας χαρίσω το δεκάρικο,αλλά δεν έχω αρκετές μονάδες στο κινητό μου,το καταλαβαίνετε αυτό;
-Όχι,δεκάρικο δεν μου δώσατε,ό,τι και να μου πείτε!
     Προσπάθησα να της εξηγήσω ότι αυτό που κάνει είναι επικίνδυνο,γιατί εγώ εμπιστεύθηκα μία
υπάλληλο της Wind αλλά εις μάτην!Φυσικά,εδώ της μίλησα σε έντονο ύφος και της έκλεισα το
τηλέφωνο!Λίγο μετά τηλεφώνησα στη Wind.Mίλησα αρκετή ώρα με την κυρία Θεοφανάκη,της περιέ
γραψα τι ακριβώς είχε συμβεί με την παραπάνω κυρία και,όπως έδειξαν τα πράγματα αργότερα,κατά
λαβε πολύ καλά τις προθέσεις της κ.Τέτας και την απαράδεκτη στάση της απέναντί μου.Χωρίς να μου το πουν ευθέως,τις επόμενες μέρες είδα ότι ο χρόνος ομιλίας στο κινητό μου δεν μειωνόταν,πα
ρά τα τηλεφωνήματα που έκανα.Αυτό κράτησε δεκαπέντε μέρες,οπότε μου ήρθε πλέον ένα μήνυμα
ότι το bonus της δωρεάν επικοινωνίας μου για 15 μέρες έληξε.Αυτό,ασφαλώς,σήμαινε ότι η Wind,α
ναγνωρίζοντας το άδικο της πράξης της κ.Τέτας προς το πρόσωπό μου,μου ανανέωσε σιωπηρά-και  
κατά το ήμισυ,έστω- το χρόνο ομιλίας στο κινητό μου.Έτσι,μου έλυσε για μερικές μέρες το πρόβλη
μά μου,ώσπου να προμηθευτώ μία κάρτα της Wind.Πού να το φανταστώ να την έχω αγοράσει από την αρχή,αντί να μπλέξω σ'αυτή την απίστευτη και τόσο δυσάρεστη ιστορία με την αχαρακτήριστη
αυτή κυρία!Η αναξιοπιστία της ενισχύεται και από το ότι το πακέτο των 8€ που μου έδωσε η ίδια, στις 1.9.2014,τελικά αποδείχτηκε. . .μαϊμού!Ήταν εντελώς αχρείαστο-κάτι που πολύ αργότερα έγινε
κατανοητό-γι'αυτό και εγκαταλείφθηκε!Πλημμελής η ενημέρωσή της και σ'αυτό το θέμα,καθώς σήμε
ρα μπορώ να μιλώ άνετα με το γιο μου στη Γερμανία με το άλλο καρτοκινητό μου!
                                  Ποια τα συμπεράσματα για την υπόθεση!
        Από όλη αυτή την υπόθεση-όπως την περιέγραψα πιο πάνω-συμπερασματικά,θα μπορούσε να
πει κανείς τα εξής:
1.Το ότι αυτή η κυρία-κατ'ευφημισμό μάλλον κυρία-πήρε την απόφαση να κρατήσει για τον εαυτό της τα δέκα ευρώ και να μου πει αυτό το τερατώδες ψέμα με τέτοιον κυνισμό και τόση ευκολία,χωρίς
κανέναν ηθικό ενδοιασμό,αυτό ασφαλώς το στήριξε στη σιγουριά που της έδινε το γεγονός ότι εγώ
δεν είχα στα χέρια μου αποδεικτικό στοιχείο ότι της έδωσα τα δέκα ευρώ,άρα,χωρίς αποδείξεις-και
μάρτυρες-δεν θα μπορούσα να στοιχειοθετήσω κατηγορία εναντίον της!Και όχι μόνο αυτό.Ακόμα
και αν τολμούσα να την κατηγορήσω για αθέτηση της συμφωνίας,που κάναμε,και για την υφαρπαγή
των 10€,θα ήμουν μάλλον εγώ εκτεθειμένος και όχι εκείνη!Δεν έχεις μάρτυρες και αποδείξεις;άρα,
συκοφαντική δυσφήμιση!Έτσι έχουν τα πράγματα,ή έτσι πρέπει να είναι;Ας δούμε λίγο πιο προσε
κτικά το θέμα μας,εξετάζοντάς το,πολύ σύντομα, και από τις δύο πλευρές-ηθική και νομική:
α.Το πρώτο,που θα ήθελα να πω,είναι το ότι δεν φαντάζεστε πόσο πολύτιμος είναι ο χρόνος μου για να τον ξοδεύω σε ανούσιες υποθέσεις,όπως αυτή εδώ.Είναι,ωστόσο,μία χαρακτηριστική περίπτωση
από εκείνες που δίνουν το στίγμα τους στην εποχή που ζούμε.Βιώνουμε αδυσώπητες καταστάσεις
που δημιουργούνται από κάποιους ανθρώπινους τύπους όπως αυτή η κυρία!Από αδίστακτους,δηλα
δή,όπως τους αποκαλεί ο κόσμος,και χωρίς ηθικά διλήμματα!Μπορεί αυτή η περίπτωση να φαντάζει ασήμαντη-δέκα ευρώ ήταν-αλλά δεν είναι όπως φαίνεται.Το πνεύμα που κρύβεται πίσω και γεννά πα ρόμοια φαινόμενα-και πολλά άλλα πιο σοβαρά,εννοείται-είναι που θα πρέπει να μας προβληματίσει,
ώστε να προβάλουμε τις αντιστάσεις μας ως κοινωνία.Γιατί θα 'ρθουν και τα χειρότερα αν δεν αφυ
πνιστούμε!Αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισα να ασχοληθώ κάπως σοβαρά με την υπόθεση αυ τή,παρά το γεγονός ότι μου απορροφά πολύτιμο χρόνο,όπως είπα.Μάλιστα,θα με είχε απασχολήσει
αμέσως το θέμα αυτό,αλλά έλειπα στη γενέτειρα όπου δεν διέθετα Internet.
                                                             Αξίες που χάθηκαν!
β.Το δεύτερο σχόλιό μου αφορά την ηθική διάσταση της υπόθεσης.Ακούμε συχνά-συχνότατα-να γίνε
ται λόγος για αξίες που χάθηκαν.Αυτό δεν είναι σχήμα λόγου,ούτε κάτι αφηρημένο και θεωρητικό.Oι
αξίες έχουν να κάνουν με τα ιδανικά και πρότυπα της ζωής.Έχουν να κάνουν,όμως,και με τις ανθρώ
πινες σχέσεις,οι οποίες κυρίως εδώ μας ενδιαφέρουν.Αυτές δεν λειτουργούν εν κενώ.Στηρίζονται σε μικρές κοινωνικές συμβάσεις,όπως η διακριτικότητα,η αξιοπιστία,η εντιμότητα,η αλληλεγγύη κ.ά., συμβάσεις οι οποίες,όταν γίνονται αποδεκτές από όλους και σφυρηλατηθούν μέσα στο χρόνο,συνι
στούν αξίες.Και ασφαλώς χαρακτηρίζονται"αξίες",επειδή οι άνθρωποι τις θεωρούν σημαντικές,ως αρχές,στη ζωή τους.Οι ηθικές αυτές αξίες αποτελούν τρόπον τινά τη συγκολλητική ουσία των αν
θρώπινων σχέσεων και της συνεκτικής λειτουργίας της κοινωνίας.Όταν αυτές λειτουργούν-δηλαδή εφαρμόζονται στην πράξη-τότε οι ανθρώπινες σχέσεις στηρίζονται σε στέρεες βάσεις και δημιουρ γείται η εμπιστοσύνη μεταξύ των ανθρώπων.Αντίθετα,όταν αυτές δεν λειτουργούν,οι ανθρώπινες σχέσεις διαλύονται και τα αδιέξοδα ολοένα και αυξάνονται.Καταλυτικός παράγοντας σ'αυτό-και βασικός πυλώνας του κώδικα αξιών-η αξιοπιστία του καθενός(η μπέσα που λέμε αλλιώς),η οποία υποστασιοποιείται,δηλαδή πραγματώνεται και λαμβάνει υπόσταση,μέσα από την τήρηση των υπεσχημένων.Η αθέτηση των υποσχέσεών μας,επομένως,συνιστά πλήρη απουσία αξιοπιστίας και ουσιαστικά πριόνισμα του κλαδιού πάνω στο οποίο καθόμαστε,τόσο ως άτομα όσο και ως κοινωνία!Χωρίς αξιοπιστία και εμπιστοσύνη μεταξύ των ανθρώπων,υγιείς ανθρώπινες σχέσεις δεν νοούνται.
Θα μπορούσαμε,μάλιστα,να πούμε ότι χωρίς αυτά τα στοιχεία δεν δομείται καν κοινωνική ζωή!
     Κάτι άλλο,που θα πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα,είναι ότι οι ηθικές αξίες λειτουργούν κυρίως στον
προφορικό μας λόγο.Τα γραπτά υπάρχουν μπροστά μας και μπορεί κανείς να τα ελέγξει,εφαρμόζο
ντας και το νόμο αν χρειαστεί.Μία συμφωνία όμως,που έγινε προφορικά και αθετήθηκε,πώς να την
αποδείξεις και να την ελέγξεις,χωρίς συγκεκριμένα στοιχεία ή,έστω,χωρίς ορθολογικά εξαγόμενες
ενδείξεις;Εδώ βρίσκεται το κομβικό σημείο όπου οι ανθρώπινες σχέσεις δοκιμάζονται-αλλά ακόμα
και ο ίδιος ο ρόλος της Δικαιοσύνης.Και καθώς η συνοχή της κοινωνίας στηρίζεται κυρίως στο σεβα
σμό-εκατέρωθεν-των μικρών κοινωνικών συμβάσεων,όπως είπαμε,και των αξιών,η συνοχή αυτή δια
ταράσσεται σοβαρά με την απουσία ηθικών διλημμάτων.Τελικά,αυτορυθμιστικό ρόλο στη συνοχή της κοινωνίας παίζουν οι ηθικές αξίες.Όπου αυτές απουσιάζουν,βέβαια,έρχεται ο νόμος να καλύψει το κενό-όταν αυτό μπορεί να το κάνει.Δυστυχώς,όμως,ο νόμος δεν είναι πάντα σε θέση να καλύψει
αυτό το κενό.Δεν είναι σε θέση να εισχωρήσει στα διάκενα,ας πούμε,και στις λεπτές αποχρώσεις των
ανθρώπινων σχέσεων-όπως π.χ.είναι oι σχέσεις των γειτόνων-οπότε το πρόβλημα παραμένει χωρίς
λύση.Για το λόγο αυτό,έχει μεγάλη σημασία και η ηθική συγκρότηση-με την έννοια της εντιμότητας
το εννοώ εδώ- των ατόμων σε μία κοινωνία.Ακόμα και η οικονομική κρίση,που περνάμε ως χώρα,δεν είναι καθόλου άσχετη με τις αξίες που χάθηκαν.Πριν αυτή εμφανιστεί ως πρόβλημα στην καθημερινότητά μας,το πρόβλημα αυτό κυοφορήθηκε για κάποιο διάστημα- εντελώςανεπαίσθητα -σε πνευματικό και ηθικό επίπεδο!Αυτό αποτελεί νόμο της ζωής,δεν είναι κάτι καινούριο-όπως έγραφα και στο υπ'αριθ.1 θέμα αυτού του ιστότοπου-ούτε ασφαλώς είναι εφεύρημα και άποψη δική μου.Έχουν αποφανθεί γι'αυτά τα θέματα τεράστια πνευματικά μεγέθη πριν από μας.Από έναν ασυνείδητο υπάλληλο,επομένως,έναν κρατικό λειτουργό,οπουδήποτε,ή έναν πολιτικό κ.λ.π.,μπορούν να προκύψουν μύρια κακά!Και τούτο,είτε οικεία βουλήσει του ατόμου είτε με υποκίνηση-ακόμα και παραπλάνηση-ωστόσο πάντα με κάποιο δέλεαρ,όπως αυτό και αν το ονομάσουμε:υλικό όφελος,κολα κεία του "Εγώ"μας,περιέργεια,εκδικητικότητα,τεχνητό μίσος κ.ο.κ..Σκεφθείτε τώρα, αυτά τα φαινόμενα να γενικευθούν μέσα σε μία κοινωνία.Είναι χαμένη από χέρι!όπως λέμε. Μήπως,όμως, τα ζούμε κιόλας στην εποχή μας;Δέστε γύρω μας τη γενική σύγχυση που επικρατεί.Αν νομίζουν κάποιοι ότι αυτό είναι τυχαίο,δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να εμποδίζουν τον κόσμο να καταλάβει τη λαθε μένη πορεία.Και το κυριότερο: Ποιος μπορεί να μας πει τι θα επακολουθήσει σ'αυτή την ξέφρενη πορεία,χωρίς τα βάθρα των αξιών που πετάξαμε στα σκουπίδια σαν άχρηστα και ενοχλητικά υλικά,μετά τα απανωτά χτυπήματα που δέχτηκαν από ανόητους και αυτοθεωθέντες άπληστους;Και να δείτε ότι είναι αυτοί οι ίδιοι που κατηγορούν τους άλλους για αλαζονεία!Τελικά, έχουν από πάνω
και αυτό το θράσος!
γ.Κατόπιν αυτών,το να πει κανείς ότι η ενέργεια αυτής της κυρίας δεν είναι παράνομη,γιατί αποδει
κτικά στοιχεία δεν υπάρχουν,λέει τη μισή αλήθεια!Παραβλέπει εντελώς,τόσο την άνεση που είχε αυ
τή η κυρία να μην είναι ειλικρινής-αν έτσι το ήθελε-οπότε πετάει στα σκουπίδια το ηθικό μέρος της
υπόθεσης αλλά και ενδεχόμενες ενδείξεις ότι δεν είναι πράγματι ειλικρινής και,άρα,να γίνει εμφανές
ότι διέπραξε το αδίκημα.Ας δούμε,όμως,αν όντως υπάρχουν τέτοιες ενδείξεις που έχουν πλέον να κά
νουν με το νομικό μέρος της περίπτωσής μας και λειτουργούν τρόπον τινά ως αποδείξεις.

2.Από τη στιγμή που δεν έχω στα χέρια μου επίσημη απόδειξη-ή έστω ανεπίσημη-προκειμένου να στηρίξω το άδικο της ενέργειας αυτής της κυρίας,που τόσο μας ταλαιπώρησε,θα εξετάσουμε οτιδήποτε άλλο μπορεί να υπάρξει για να βρούμε το δίκιο μας-περισσότερο ως προσβολή προς το πρόσωπό μου,την ίδια την αλήθεια ως αξία,αλλά,ας μου επιτραπεί,και προς την εταιρεία της,η οποία την πληρώνει για να υπηρετεί τα συμφέροντά της,προσελκύοντας πελάτες και όχι επιζητώντας με την ανέντιμη συμπεριφορά της τη σύγκρουση μαζί τους!Επί του θέματος αυτού,λοιπόν,θα έλεγα τα εξής:
α.Την ίδια μέρα-3.9.2014-και με διαφορά μισής ώρας περίπου,έκανα την ίδια ακριβώς κίνηση και με
το άλλο υποκατάστημα της Wind στη Νέα Ιωνία του Βόλου.Σαν από διαίσθηση ίσως,δεν έδωσα στην
παραπάνω κυρία ακόμα ένα δεκάρικο για την ανανέωση του χρόνου ομιλίας και στο δεύτερο κινητό μου.Ας περάσω από το υποκατάστημα της Ν.Ιωνίας,σκέφτηκα!Εκεί,έδωσα το άλλο δεκάρικο στην
κ.Κατερίνα.Αυτή μου έδωσε τα στοιχεία της σε ένα χαρτί!Δέστε,όμως,και άλλη διαφορά ως προς την
εντιμότητα της κυρίας αυτής,σε σχέση με την προηγούμενη στο υποκατάστημα του Βόλου:Όταν της
τηλεφώνησα την ίδια μέρα,στις 30 του Σεπτέμβρη,πέρασε αμέσως το δεκάρικο στο λογαριασμό μου και μου ανανέωσε το χρόνο ομιλίας στο κινητό μου!Μέσα σε 5' λεπτά,μου ήρθε και το μήνυμα για την ανανέωση του χρόνου ομιλίας!Πόσο ξεκάθαρη-σαν το λαμπικαρισμένο νερό μιας πηγής,ας το πω-ήταν η στάση της και η συμπεριφορά της!Και πόσο διψασμένη είναι σήμερα η ζωή-και ο κόσμος μας-από παρόμοιες συμπεριφορές που φέρουν τη σφραγίδα της εντιμότητας και της αξιοπιστίας!
      Πάντως,την κυρία Κατερίνα την ενημέρωσα αμέσως για την απαράδεκτη συμπεριφορά της συνα
δέλφου της στο υποκατάστημα της οδού Ιάσονος.Της τηλεφώνησα για δεύτερη φορά την επομένη,
αμέσως μετά την άρνηση της άλλης κυρίας ότι της έδωσα το δεκάρικο.Μάλιστα,όταν επέστρεψα στο
Βόλο,πέρασα από το υποκατάστημα της Wind στη Ν,Ιωνία και την ευχαρίστησα,αλλά και τη συγχά ρηκα συνάμα,ενώπιον και αρκετών άλλων(πελατών),στους οποίους μοίρασα και κάρτες μου για να μπουν στον ιστότοπό μου,όπου θα αναρτούσα αργότερα το συμβάν με την κ.Τέτα!Καθυστέρησα κά
πως,βέβαια,αυτή την ανάρτηση,γιατί η πολιτική κατάσταση στη χώρα μας έβλεπα να είναι αρκετά ρευστή και περίμενα να σταθεροποιηθεί μετά τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου.Αυτό ήταν αναγκαίο, καθώς το παρόν θέμα συνδέεται άμεσα με το υπ'αριθ.21 αυτού του ιστότοπου που απευθύνεται προς τον αρμόδιο υπουργό-αλλά και κάθε συναρμόδιο,εννοείται.
β.Αλήθεια,για ποιο σκοπό πέρασα από το υποκατάστημα της Ιάσονος,στις 3.9.2014;Ποιος ο λόγος της εκεί επίσκεψής μου;Ούτε ανανέωση χρόνου ομιλίας θα έκανα,ενώ ένα μικρό νέο πακέτο το είχα αγοράσει πριν από δύο μέρες.Για ποιο λόγο πήγα στο υποκατάστημα ξανά εκείνη τη μέρα και για ποιο λόγο,στο τέλος,τη ρώτησα ποιο είναι το όνομά της,το οποίο και σημείωσα επάνω στην απόδειξη που μου είχε δώσει η ίδια πριν από δύο μέρες;Και τι μου χρειαζόταν το όνομά της;Για να την καλέσω για καφέ επάνω στη γενέτειρά μου,στις . . .καφετέριες της Λούτσας,στην Καράβα,δίπλα στα καραβί σια άλογα,που μάλλον είναι πιο. . .λογικά από κάποια δήθεν λογικά δίποδα;
γ.Και κάτι άλλο,επίσης:Πώς και δεν το σκέφτηκε η κ.Τέτα να μου δώσει τα στοιχεία της σε ένα χαρ
τί,όπως ακριβώς έκανε και η άλλη συνάδελφός της,μάλιστα χωρίς εγώ να της το ζητήσω;Μήπως είχε
από τότε κάτι στο μυαλό της και μας το έκρυβε επιμελώς;Μάλλον!Εκτός και αν πέρασαν αργότερα κάποια άλλα"ξυράφια" της λογικής-και των παρασκηνίων-και την. . .ενημέρωσαν!Καθόλου απίθανο κι αυτό!Αλλά τι σημασία έχει;Αυτό,ούτε δικαιολογεί,ούτε αθωώνει!Στο κατάλληλο έδαφος,άλλωστε,
φύονται ανάλογα σπέρματα!
δ.Αυτό εδώ,που είναι και το τελευταίο λογικό επιχείρημα,θεωρώ ότι είναι και το πιο καίριο:Θα ήταν
ποτέ δυνατόν να τηλεφωνήσει κάποιος-γνωστός εξ όψεως-σε μία κυρία να του ανανεώσει το χρόνο
ομιλίας στο κινητό του χωρίς ποτέ να της έχει δώσει τα 10€;Μπορεί να σταθεί λογικά μία τέτοια κί
νηση;ΠΟΤΕ!Θα αποτελούσε ομαδική αυτοκτονία για μία κοινωνία αν επιτρέπαμε να δολοφονηθεί η κοινή λογική,επειδή κάποιοι αποφασίζουν να μη λέγονται άνθρωποι!
3.Κλείνοντας το θέμα μας,θα ήθελα να πω τα εξής:Το παραπάνω συμβάν δεν αφορά,όπως είπα,την ε
ταιρεία της Wind.Τέτοια στοιχεία εγώ στα χέρια μου δεν έχω.Άλλωστε,η Wind μου ανανέωσε για 15,
έστω,μέρες το χρόνο ομιλίας μου,αναγνωρίζοντας έτσι έμμεσα ότι το δίκαιο είναι με το μέρος μου στο θέμα που προέκυψε.Μα,και ολόκληρο μήνα να μου ανανέωνε,θα μου πείτε,πάλι δεν θα άλλαζε κάτι.Εδώ,η πράξη της κυρίας και το υποδηλούμενο ήθος της είναι εκείνα που έχουν σημασία και όχι τόσο η δική μου οικονομική ζημία,όπως είπα και στην αρχή.Εκείνο,όμως,που αφορά την ίδια τη Wind, είναι αν αυτή η κυρία συνεχίζει να παραμένει στη θέση της.Γιατί σ'αυτή την περίπτωση,ενδε χομένως το γεγονός να έχει τον αντίκτυπό του και στην αξιοπιστία της εταιρείας!Κατόπιν αυτών, επομένως-σε συνδυασμό μάλιστα με το αχρείαστο πακέτο των 8€ που μου πρόσφερε-μπορεί να πει κανείς,χωρίς ενδοιασμό:Μία κυρία. . .Τέτα-νος σε υποκατάστημα της Wind!




               
     


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράψετε το σχόλιό σας...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *