menu

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

                       4.    Οξυώτικα 3 -Επικαιρότητα
Πέμπτη, 5 Ιουνίου 2014:  Μόλις επέστρεψα από μία δίκη. Αγωγή ήταν, που αφορούσε μία διαφορά κα-
θόλου ασήμαντη. Δεν συμμετείχα στη δίκη, ούτε κλήθηκα για να καταθέσω. Πήγα απλώς για να πα-
ρακολουθήσω μία υπόθεση που την ξέρω πολύ καλά-και από πρώτο χέρι! Για να δω, είπα μέσα μου,
τι θα ειπωθεί. Ήμουν πολύ περίεργος.
      Ο λόγος, που κάνω εδώ αυτή την αναφορά, είναι ο εξής: η  κατάθεση μιας μάρτυρος, στενής συγ-
γενούς του εναγομένου. Με συγκλόνισε κυριολεκτικά αρνητικά ένα σημείο της κατάθεσής της! Μιας
και η υπόθεση αφορούσε ένα φράξιμο δρόμου, που εμποδίζει κάποιους να πάνε στα χωράφια τους και
να πάρουν νερό(πόσιμο)από την παρακείμενη βρύση, η κ.πρόεδρος τη ρωτά:
- Για πέστε μου: Τα παλιότερα χρόνια, από ποιον δρόμο πήγαιναν οι άνθρωποι από τη βρύση μέχρι το αλώνι-μία απόσταση κάπου πενήντα μέτρα-που τότε υπήρχε εδώ σ'αυτό το σημείο;(το έδειξε πάνω σε ένα σχεδιάγραμμα).
Απάντηση της μάρτυρος: Τότε πήγαιναν από όπου ήθελαν! Το μέρος ήταν παντού ανοιχτό!
                                    Το δικό μου συμπέρασμα!
       Τη συμβούλεψαν, με χειρουργική ακρίβεια, τι θα απαντήσει στη συγκεκριμένη ερώτηση(αν θα της γινόταν)! Προσέξτε: Αν έλεγε ότι πήγαιναν από το δρόμο που υπήρχε ανέκαθεν-μέχρι και σήμερα-από τη βρύση μέχρι το αλώνι, τότε η κατάθεσή της θα ήταν επιβαρυντική για το συγγενικό της πρόσωπο! Αν μάλιστα έλεγε ότι δεν υπήρχε ποτέ δρόμος από τη βρύση μέχρι το αλώνι, τότε αυτό θα συνιστούσε ψευδομαρτυρία! Τώρα, ούτε ψευδομαρτυρία συνιστά η κατάθεσή της σ'αυτό το σημείο, ούτε και τόσο επιβαρυντική είναι για το συγγενικό της πρόσωπο! Δεν θα ήθελα, όμως, να συνεχίσω, γιατί κάτι υπάρχει εδώ που χρήζει διευκρίνησης. Θα ήθελα μόνο να της πω αυτό: Λάθος, κυρία μου! Έπρεπε να πεις ότι άλλοι πήγαιναν στο αλώνι από δω, άλλοι από κει και άλλοι κατέβαιναν από ψηλά, απ'το βουνό, ακόμα και απ'τον....ουρανό! Εσύ, κυρία μου, μένεις μονίμως μακριά από το χωριό και δεν αντιλαμβάνεσαι τα προβλήματα που δημιούργησε στο συνοικισμό αυτή η διένεξη. Αντί, λοιπόν, κυρία μου, να βάλεις"πόστα" τους υπεύθυνους και να γεφυρώσεις κάπως το χάσμα, έρχεσαι να κάνεις τα πράγματα ακόμα χειρότερα! Ξέρεις πολύ καλά τους υπεύθυνους και πώς έχει το θέμα! Αν μου πεις ότι δεν το γνωρίζεις ή δεν το θυμάσαι, λυπάμαι, αλλά τότε θα χρειαστεί να επανέλθω και να σου το υπενθυμίσω εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράψετε το σχόλιό σας...

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *